انواع تعبیر خواب

رویای صادقه از آینده خبر میدهد ....

انواع تعبیر خواب

رویای صادقه از آینده خبر میدهد ....

تعبیر خواب با حرف ح

 تعبیر خواب با حرف ح  روی ادامه مطلب کلیک کنید

 


تعبیر دیدن حیوانات در خواب 
لوک اویتنهاو میگوید :
حیوانات : خوشبختی، ثروت

اهلیکردن حیوانات : بهره
غذا دادن به حیوانات : احساس رضایت
حیوان خشک شده : شما خود را برای هیچ و پوچ نگران کرده اید
حیوانات وحشی: مشکلات
حیوانات خانگی: آسایش



تعبیر دیدن حوض ماهی در خواب 
1ـ دیدن حوض ماهیبا آبیگل آلود در خواب ، نشانة آن است که در اثر عیاشیبه بیماریمبتلا خواهید شد .
2ـ دیدن حوض ماهیبا آبیزلال در خواب ، نشانة آن است که قراردادهاییسود آور خواهید بست و در زندگیلذتهایفراوانیخواهید برد .
3ـ دیدن حوضیخالیاز ماهی، علامت آن است که دشمنانیبزرگ در نزدیکیشما هستند .
4ـ اگر دختریخواب ببیند داخل حوض ماهیمیافتد ، علامت آن است که بعد از ازدواج سعادتمند خواهد شد. اما اگر آب حوض گل آلود باشد ، تعبیریبر خلاف آنچه رفت دارد .



تعبیر دیدن حلقه ازدواج در خواب 
لوک اویتنهاو میگوید :
حلقه ازدواج : دوستی
گم کردن آن: دردسر و ناراحتی، رنجش
هدیه گرفتن : خوشبختیخانوادگی، وفاداری

1ـ اگر خواب ببینید حلقه ایبه انگشت دارید ، نشانة آن است که کارهاییجدید انجام میدهید و در به ثمر رساندن آنها توفیق مییابید .
2ـ دیدن حلقة شکسته در خواب ، علامت روبرو شدن با مشاجرات و اختلافات است . اگر افراد متأهل چنین خوابیببینید ، نشانة آن است که از همسر خود جدا خواهند شد .
3ـ اگر دختریخواب ببیند از کسیحلقه ایمیگیرد ، نشانة آن است که نگرانیو تردیدیکه نسبت به نامزدش دارد متوقف خواهد شد .
4ـ اگر در انگشت دیگران حلقه ایببینید ، نشانة آن است که بر خوشبختیشما افزوده خواهد شد و تعدادیدوست تازه خواهید یافت .
1ـ اگر دختریخواب ببیند حلقة ازدواجش پر زرق و برق و درخشان است ، علامت آن است که شوهر آیندة او مردیوفادار و مهربان خواهد بود .
2ـ اگر خواب ببینید حلقة ازدواج خود را جاییگم کرده اید ، علامت آن است که اندوه فراوانیبه زندگیشما راه خواهد یافت .
3ـ اگر در خواب حلقة ازدواج را در انگشت یکیاز دوستان یا آشنایان خود ببینید ، علامت آن است که اصول اخلاقیرا زیر پا میگذارند و به تفریحات نامشروع میپردازید



تعبیر دیدن حلزون در خواب 
1ـ دیدن حلزون در حال خزیدن در خواب ، نشانة آن است که در موقعیت خطرناکیقرار خواهید گرفت .
2ـ پا نهادن رویحلزون در خواب ، نشانة آن است که با مردمیبداخلاق معاشرت خواهید کرد



تعبیر دیدن حقه - نیرنگ در خواب 
محمدبن سیرین گوید: حقه درخواب زن است یا کنیزکیخرد. اگر بیند حقه او بشکست یا ضایع شد، دلیل که او را ازن زن جدا به مرگ یا به زندگانی. جابر مغربیگوید:
اگر بیند حقه داشت منقش کرده و پاکیزه، دلیل که زنیتوانگر به زنیگیرد و از او منفعت یابد. اگر به خلاف این بیند، دلیل که زنیزشت رویو درویش بخواهد یا کنیزک خرد بدین صفت.

تعبیر دیدن حصار در خواب 
محمدبن سیرین گوید: اگر دید به حصاریاندر شد، دلیل که از شر دشمنان ایمن شود.
اگر بیند از حصار بیرون آمد یاکسیاو را از حصار بیرون کرد، دلیل که دشمن بر ویظفر یابد. ابراهیم کرمانیگوید: اگر کسیبیند که در حصاریمحکم بود و آن حصار ملک او بود، دلیل که از شر دشمنان ایمن شود. اگر بیند از حصار بیرون آمد به خلاف این است. جابر مغربیگوید: اگر کسیخود را درحصار بیند نعمت و روزیبر ویفراخ گردد و، دلیل بر خیر و صلاح دین است. اگر به خلاف این است، دلیل بر تباهیحال و بستگیکارهایاو بود.



تعبیر دیدن حشرات در خواب 
لوک اویتنهاو میگوید :
حشرات
دیدن : ضرر
نیش خوردن از حشرات : دوستتان به شما خیانت خواهد کرد

1ـ دیدن حشرات در خواب ، علامت بیماریمسریاست و نزدیک شدن دشمنان .
2ـ اگر دختریدر خواب حشرات را ببیند ، نشانة سختیو ناراحتیاست .
اما اگر در خواب حشرات را بکشد یا از خود براند ، علامت آن است که با داناییو استعداش به آنچه که میخواهد دست مییابد .



تعبیر دیدن حاجی در خواب 
اگر در خواب ببینید که خودتان حاجی شده اید از شر و ترس و بلا ایمنی می یابید و اگر در خواب ببینید که دیگری حاجی شده است هم برای شما خوب است و هم برای آن که از حج بازگشته و مبشر خیر و صلاح و امنیت خاطر است و برای کسی که از حج آمده سلامت و امنیت حاصل می گردد. البته اگر آشنا باشد. و اگر بیگانه و نا آشنا باشد نتیجه خواب متوجه بیننده آن است. اگر در خواب دیدید که همسرتان حاجیه شده در این صورت خواب شما بشارت می دهد که از همان زن فرزندی صالح می آورید.



تعبیر دیدن حاجی فیروز در خواب 
دیدن حاجی فیروز در خواب میمون و مبارک است چرا که وجود او در معابر و کوچه ها از رسیدن بهار خبر می دهد و بهار نیز فصل تجدید حیات طبیعت می باشد. اگر دیدید حاجی فیروز به در خانه شما آمده از عزیزی دور افتاده، یا از مسافری خبر می یابید. اگر از حاجی فیروز چیزی گرفتید دینی به گردنتان می افتد و بدهکار و وامدار می شوید. اگر حاجی فیروز می خواند و می رقصید و شما به تماشای آن ایستاده بودید مرتکب گناه می شوید و این گناهی است از جمله معاصی پنهان.



تعبیر دیدن حاجی لک لک در خواب 
در مورد لک لک در حرف ـ ل ـ نوشته ام و این جا توضیح زیاد لازم به نظر نمی رسد فقط از این نظر که هیچ کلمه ای ساقط نشده باشد مختصری ذکر می کنیم. لک لک از مرغان کوچ کننده و مهاجر است که بر نقاط مرتفع شهری و بین مردم لانه می سازد و هر سال در فصل شکوفایی و طراوت طبیعت از دور دست ها به لانه اش مراجعت می کند و تا پاییز می ماند، علت این که این مرغ را حاجی نامیده اند این است که مردم ایران فکر می کردند لک لک در فصولی که ناپدید می شود و مهاجرت می کند به خانه خدا و به زیارت کعبه می رود و چون باز می گردد حاجی شده است، این است که او را حاجی لک لک نامیده اند. دیدن حاجی لک لک در خواب تعبیر مرغان مهاجر را دارد و میمون و مبارک است. برای اطلاع بیشتر به حرف ـ ل ـ کلمه لک لک نگاه کنید.

 


تعبیر دیدن حامله در خواب 
دیدن زن حامله در خواب رو به روئی با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست. اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده اید غمی برای شما می رسد که به اندازه حمل جنین طول می کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می گذرد خبر ناخوشایندی به شما می رسد.



تعبیر دیدن حب در خواب 
حب خوردن در خواب تصاحب مال اندک است، اگر در خواب ببینید بیمار هستید و برای درمان خویش حب می خورید و اطمینان دارید که با خوردن آن حب بهبود حاصل می کنید مالی مختصر نصیب شما می شود که ممکن است متعدد باشد ولی کم است. اما اگر احساس کنید که با خوردن آن حب درمان نمی شوید همان مال یا پول مختصر به شما می رسد، حرام و از طریق نامشروع. باز هم ممکن است این پول متعدد زن باشد معهذا کم است اگر در خواب دیدید که به دیگری حب می دهید او را به انجام کاری نکرده تحریص و ترغیب می کنید. کاری که نه خوب است و نه او می خواهد و آن کاری است به نفع شما ولی به زیان خورنده حب هر کس که هست. اگر دیدید که با داروهایی حب درست می کنید تدارک گناه یا کار خلاف را می بینید که به نفع شما نیست. اگر دیدید به همسرتان حب می دهید در خانواده بگو مگو ایجاد می شود که مسئول شما هستید. خریدن حب از داروخانه نیز همین تعبیر اول را دارد که گفتم تصاحب مال اندک است اما متعدد.



تعبیر دیدن حباب در خواب 
حباب پوکی و پوچی است و در وجه دیگر فساد و گناه و تباهی. اگر در خواب ببینید که می خواهید چراغ خودتان را با حباب یا آباژور بیارائید عمل خلافی مرتکب شده اید یا مرتکب خواهید شد که با تجاهل و ظاهر سازی و فریب می کوشید از چشم دیگران پوشیده نگه دارید. حباب اگر شیشه ای باشد رسوائی است و بد نامی که زود حاصل می شود و چنان چه حباب شیشه ای شما شیری رنگ و مات باشد عمل خلاف و گناه شما چندی می پاید و پوشیده می ماند ولی بالاخره به بدنامی و رسوائی می انجامد. حباب آب و حباب هایی که بچه ها از صابون و با دمیدن هوای دهان درست می کنند همه گویای پوچی و پوکی است و بی اعتباری کارها و تمینات ما.



تعبیر دیدن حجامت در خواب 
حجامت خون گرفتن از انسان است و اسم فاعل آن حجام. در قدیم این عمل بسیار متداول بود و هر بهار بیشتر بچه ها خون می گرفتند و ایشان را حجامت می کردند با این تصور که خون کثیف از بین برود و به جای آن بدن خون تازه بسازد. امروز این کار را نمی کنند مگر در بیمارستان ها و به تجویز پزشکان متخصص. معبران درباره حجامت زیاد نوشته اند ولی چون رسم نیست و به ندرت احتمال دیدن آن در خواب هست مختصر اشاره ای می شود. ابن سیرین نوشته اگر کسی ببیند حجامت می شود آن که حجامت می کند اگر دوست باشد امانتی به حجامت شونده می سپارد و اگر بیگانه و دشمن باشد بر دشمن چیره می گردد. اما به نظر من حجامت سوء استفاده و تعدی است. چنانچه در خواب ببینید که شما کسی را حجامت می کنید شما به حدود آن شخص تجاوز و به حق او تعدی می کنید. چنانچه ببینید کسی شما را حجامت می کند اگر حجام نا آشنا باشد آشنایی به مال شما تجاوز می کند یا پول شما را می خورد و یا به شغل و مقامتان چشم می دوزد و اگر آشنا و دوست باشد از دشمن ناشناسی ضربه می خورید یا متضرر می شوید و یا به سبب او معزول می گردید چنانچه شاهد حجامت باشید اختلافی اتفاق می افتد منجر به تجاوز و سوء استفاده که شما هم در آن دخیل هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.