انواع تعبیر خواب

رویای صادقه از آینده خبر میدهد ....

انواع تعبیر خواب

رویای صادقه از آینده خبر میدهد ....

تعبیر خواب با حرف ض

 

تعبیر خواب با حرف ض روی ادامه مطلب کلیک کنید .



  تعبیر دیدن ضربان قلب در خواب

1ـ اگر در خواب ضربان قلب خود را احساس کنید ، علامت آن است که باید بیشتر مراقب اعمال و سلامت جسمی خود باشید ، زیرا هر دو رو به ضعف هستند .
2ـ اگر خواب ببینید نبض کسی را می گیرید ، علامت آن است که برای کسب لذت دارایی خود را فدا می کنید .



تعبیر دیدن ضعف در خواب
اگر خواب ببینید دچار ضعف شده اید ، علامت آن است که به شغلی نادرست اشتغال خواهید یافت و موجب نگرانی شما را فراهم می کند . باید سعی کنید شغل خود را تغییر دهید .


تعبیر دیدن ضرابی در خواب
محمدبن سیرین گوید: دیدن ضرابی کردن، دلیل است که سخنان خود را بیاراید و به فخر بازگوید. جابرمغربی گوید: اگر بیند درم و سره می کرد، دلیل که سخنی چند بی اصل بیاراید که لطیف و شیرین بود. اگر درمِ دون می زد، دلیل که سخنهای ناخوش بگوید.


تعبیر دیدن ضعیفی در خواب
محمدبن سیرین گوید: اگر کسی درخواب بیند سروی ضعیف شد، دلیل نقصان جاه و بزرگی بود. اگر بیند چشم او ضعیف شد، دلیل که دختر یا زن او بمیرد. اگر در خواب بیند، بینی او ضعیف گشته بود. دلیل که جاهش کم شود. اگر دهن خود را ضعیف بیند، دلیل که روزی بر وی تنگ شود. اگر بیند گردنش ضعیف بود، دلیل که امانت مردم در گردن او باشد. اگر دوش خود را ضعیف بیند، دلیل که زنش رنجور شود. اگر بازوی خود را ضعیف بیند، دلیل که زنش رنجور شود یا حال برادر یا فرزندش بد شود. اگر ساعد خود را ضعیف بیند، دلیل که حال دخترش ضعیف شود. اگر سینه خود را ضعیف بیند، دلیل که راه سخاوت بگذارد. اگر شکم خود را ضعیف بیند، دلیل که پناه او ضعیف بود. اگر دل خود را ضعیف بیند، دلیل که تدبیر و رای او گم شود. اگر سرین را ضعیف بیند، دلیل که حالِ مهتری از خویشان او ضعیف گردد. اگر همه تن خود را ضعیف بیند، دلیل که غمگین و مستمند شود.


تعبیر دیدن ضیاع(زمین و آب و درخت) در خواب
ضیاع(زمین و آب و درخت)
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند در زمین و ملک خود تخم بکشت یا درخت می نشاند، دلیل که معیشت بر وی فراخ شود. اگر بیند ضیاع او پرخار و خس است، دلیل که در راه دین نیکو بود. جابرمغربی گوید: اگر بیند ضیاع خود را بفروخت، دلیل که در رنج و غم ا فتد. اگر بیند که ضیاع او راسیل برد و خراب کرد، دلیل که او را مضرت رسد از قبل پادشاه.تعبیر دیدن ضیافت در خواب
1ـ اگر خواب ببینید به مناسبتی در ضیافتی دعوت شده اید ، نشانة آن است که دوستان در صدد لطف و محبت به شما هستند .
2ـ اگر خواب ببینید در ضیافتی حضور دارید و همراهان شما لباسهایی شاد بر تن کرده اند و در بشقابهایی گرانبها غذا می خورید ، علامت آن است که به هر راهی که قدم نهید منفعت خواهد داشت و دوستان و همراهان شما خرسند و شاد خواهند بود .
3ـ اگر خواب ببینید در ضیافت ، افرادی ناآشنا و بیگانه شرکت کرده اند روی میزها خالی است ، نشانة این است که نو میدی و سوء تفاهم در راه خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.