انواع تعبیر خواب

رویای صادقه از آینده خبر میدهد ....

انواع تعبیر خواب

رویای صادقه از آینده خبر میدهد ....

تعبیر خواب با حرف ط


 

 تعبیر خواب با حرف ط روی ادامه مطلب کلیک کنید .


  تعبیر دیدن طاس تخته نرد در خواب 

1ـ دیدن طاس تخته نرد در خواب دلالت بر شکست در معاملات و بدبختی و نومیدی دارد . و همچنین علامت بیماری واگیردار است .
2ـ اگر دختری در خواب نامزد خود را در حال طاس ریختن ببیند ، نشانة آن است که نامزدش در چشم او بی ارزش خواهد شد  .



تعبیر دیدن طبق در خواب
معبران کهن طبق را نادم و کنیز و برده تعبیر کرده اند و درباره طبق چیزهایی در همین زمینه نوشته اند ولی چون اولا طبق در زندگی امروز، مورد مصرف آن چنانی ندارد و ضمنا مسله داشتن کنیز و غلام و برده منتفی است تعابیر معبران گذشته را معتبر تلقی نمی کنیم یا قابل اطلاق نمی دانیم. طبق طلا توقع و انتظارات ماست از حوادث و اشخاصی که با آنها برخورد می کنیم و رو به رو می شویم. اگر در خواب ببینیم که روی طبق چیزی نهاده اند و برای ما می آورند بسیار خوب است چون خواب ما می گوید توقع و انتظاری که داریم برآورده می شود .اگر کسی که طبق را می آورد آشنا باشد یک دوست جوابگوی توقعات ما خواهد بود و اگر بیگانه باشد از حوادثی که اتفاق می افتد بهره می گیریم. طبق خالی همان طور که گفتیم توقع و انتظار است که هنوز وجود دارد و برآورده نشده. اگر طبقی پر کردیم و برای کسی بردیم ما به انتظار او جواب می دهیم و این مشروط است به این که درون طبق چه نهاده باشیم. اگر در طبق آئینه چراغ باشد، آن طور که سابق برای عروس به خانه داماد می بردند طبعا مبارک و میمون است و ماخدمتی در خور و شایسته انجام می دهیم ولی اگر یک طبق شلغم یا خاکستر ببریم بدیهی است که نیکو نیست و ما او را غمگین و رنجور می کنیم. این برای مثال نوشته شد چرا که چیزهای خوب و بد زیادند. طبق شکسته نشان بر نیامدن آرزوها و خواسته هاست چه متعلق به شما باشد و چه مال دیگری چون غالبا به بیننده خواب برمی گردد.


تعبیر دیدن طحال در خواب
محمد بن سیرین گوید: طحال درخواب دیدن، مال و شادی بود، از بهر قوام تن به اوست.
اگر بیند که طحال استر داشت، دلیل کند که در آن سال او را مال بدست آید. اگر بیند که طحال گوسفند داشت، دلیل بود که وی را از مردی بزرگوار مال حاصل آید یا از مردی غریب. اگر بیند طحال داشت، دلیل به قدر آن از زمین مال یابد و خرم و شادمان شود و طحال هر جانوری که گوشت او حلال است، دلیل بر مال حلال نماید و هر جانوری که گوشت او حرام باشد، دلیل بر مال حرام کند که مال یابد .



تعبیر دیدن طهارت - پاکی در خواب
یوسف نبی علیه السلام گوید:
دیدن طهارت کردن از غم بیرون آید



تعبیر دیدن طباخی - آشپزی در خواب
محمدبن سیرین گوید: اگر به خواب بیند طباخی می کرد، اگر آن چه می پخت خوش طعم بود، دلیل منفعت است از پادشاه. اگر آن چه می پخت بدطعم و ناخوش است، تاویل به خلاف این بود. تعبیر دیدن طاقچه در خواب
1ـ دیدن طاقچه در خواب ، نشانة ماتم و بدبختی است  .
2ـ دیدن طاقچه ای که بر آن اشیاء قدیمی چیده شده است ، نشانة آن است که ثروت افسانه ای شما دیگران را متحیر خواهد ساخت زیرا ظاهر زندگی شما به نظر دیگران همیشه فقیرانه می آمده است .



تعبیر دیدن طویله در خواب
اگر خواب ببینید طویله ای پراز غله است و حیواناتی فربه و آمادة ذبح در طویله مشغول چرا ، علامت پیروزی بزرگی در زندگی است و اگر طویله را تهی از حیوانات و غله ببینید ، تعبیری درست بر خلاف آنچه گفته شد دارد .


تعبیر دیدن طاس در خواب
محمدبن سیرین گوید: دیدن طاس، دلیل بر زنی بود خدمتکار با کنیزکی خردسال بود. اگر بیند طاسی داشت، دلیل که زن خادمه به خانه برد، یا کنیزکی بخرد.
اگر بیند طاس از وی ضایع شد، دلیل که زن خادم یا کنیزک از وی جدا گردد.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند طاس پر آب داشت و بخورد، دلیل که از کنیزک فرزند آورد. اگر بیند طاس بشکست و آب بماند، دلیل که کنیزک بمیرد و فرزند بماند. اگر آب بریخت و طاس بماند، دلیل که کنیزک بماند و فرزند بمیرد .
حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن طاس درخواب بر چهاروجه است. اول: زنی خادم. دوم: کنیزک. سوم: فرزند. چهارم: منفعت.



تعبیر طنزوشوخی در خواب
1ـ اگر خواب ببینید در گفتگوی خود با دیگران از زبان طنز استفاده می کنید ، نشانة آن است که با رفتاری نشاط آور و
حرفهای طنزآمیز ، دیگران را به سوی خود جذب خواهید کرد . 2ـ اگر خواب ببینید دیگران به طنز و شوخی با شما حرف می زنند ، نشانة آن است که از محبت افراد شاد و مرفه برخوردار خواهید شد . 3ـ اگر دختری خواب ببیند به طنز و شوخی با او صحبت می کنند ، نشانة آن است که با شتابزدگی به کسی دل می بندد .



تعبیر دیدن طلسم در خواب
1ـ اگر خواب ببینید با خود طلسمی حمل می کنید ، نشانة آن است که دوستانی صمیمی و دلپذیر پیدا خواهید کرد ، و از محبت مردی ثروتمند بهره خواهید برد .
2ـ اگر دختری خواب ببیند نامزدش به او طلسمی می دهد ، نشانة آن است که به آرزوهایی که دربارة ازدواج دارد ، خواهد رسید .تعبیر دیدن طاووس در خواب
طاووس فریب زیبایی هاست و چون گوشت این مرغ دلفریب و چشم گیر خوردنی نیست در رویاهای ما فریب باطل تلقی می شود. انسان به طور کلی، زن و مرد، در معرض فریب و دستخوش مطامعی است که زیبایی های جهان به او القا می کنند و نوع مرد بیش از هر چیز می تواند در معرض فریب زن باشد. به همین علت معبران طاووس را زنی زیبا و فریبنده تعبیر کرده اند که چون در منظر بیننده خواب قرار می گیرد او را می فریبد، از راه به در می برد و به باطل می کشاند. چنانچه در خواب طاووسی را دیدید که می خرامد و بال و پر رنگارنگ خود را می گشاید و جلوه می کند نشان آن است که فریب در کمین شماست و این بستگی می یابد به وضع و موقعیتی که دارید. البته این را خود بیننده خواب بهتر می داند که چه چیز زودتر فریبش می دهد. هستند کسانی که فریب زن را می خوردند. برخی پول گولشان می زند و دسته ای در مقابل جاه و مقام ضعف دارند. به هر حال دیدن طاووس در خواب احتمال فریب خوردن بیننده خواب را هشدار می دهد چه فریب زن و چه فریب دنیا .



تعبیر دیدن طبق در خواب
معبران کهن طبق را نادم و کنیز و برده تعبیر کرده اند و درباره طبق چیزهایی در همین زمینه نوشته اند ولی چون اولا طبق در زندگی امروز، مورد مصرف آن چنانی ندارد و ضمنا مسله داشتن کنیز و غلام و برده منتفی است تعابیر معبران گذشته را معتبر تلقی نمی کنیم یا قابل اطلاق نمی دانیم. طبق طلا توقع و انتظارات ماست از حوادث و اشخاصی که با آنها برخورد می کنیم و رو به رو می شویم. اگر در خواب ببینیم که روی طبق چیزی نهاده اند و برای ما می آورند بسیار خوب است چون خواب ما می گوید توقع و انتظاری که داریم برآورده می شود. اگر کسی که طبق را می آورد آشنا باشد یک دوست جوابگوی توقعات ما خواهد بود و اگر بیگانه باشد از حوادثی که اتفاق می افتد بهره می گیریم. طبق خالی همان طور که گفتیم توقع و انتظار است که هنوز وجود دارد و برآورده نشده . اگر طبقی پر کردیم و برای کسی بردیم ما به انتظار او جواب می دهیم و این مشروط است به این که درون طبق چه نهاده باشیم. اگر در طبق آئینه چراغ باشد، آن طور که سابق برای عروس به خانه داماد می بردند طبعا مبارک و میمون است و ماخدمتی در خور و شایسته انجام می دهیم ولی اگر یک طبق شلغم یا خاکستر ببریم بدیهی است که نیکو نیست و ما او را غمگین و رنجور می کنیم. این برای مثال نوشته شد چرا که چیزهای خوب و بد زیادند. طبق شکسته نشان بر نیامدن آرزوها و خواسته هاست چه متعلق به شما باشد و چه مال دیگری چون غالبا به بیننده خواب برمی گردد.



تعبیر دیدن طبل در خواب
طبل و صدای طبل در خواب های ما کلا گویای بیهودگی است و پوچی. طبل زدن ارتکاب عمل بیهوده و لغو است نه خلاف و گناه. طبل زدن کاری است که نه برای خود بیننده خواب سود دارد و نه به دیگران فایده می رساند. اگر بیننده خواب ببیند که طبل می زند عملی آن چنان که گفته شد بیهوده و لغو انجام می دهد. کاری می کند که حتی توجه دیگران را جلب می نماید اما بیهوده است و فاقد سود و فایده . اگر در خواب ببینید که کسی طبل می زند دیگری عمل بیهوده انجام می دهد و بیننده خواب شاهد این کار بی نتیجه خواهد بود. صدای طبل دروغ و یاوه است و لاف زدن و غلو کردن. اگر در خواب احساس کنید که صدای طبل می شنوید ولی خود زننده طبل را نمی بینید دروغ می شنوید یا دیگران درباره شما حرف می زنند و احیانا بدگویی می کنند برخی از معبران نوشته اند فتنه و خیانت است و صدای طبل را به سخنانی تعبیر کرده اند که ایجاد فتنه و آشوب می کند و بلا می آورد. اگر در خواب دیدید که خودتان طبل می زنید اما صدا ندارد مرتکب عملی خائنانه می شوید. کاری مزورانه و آمیخته به کید و نیرنگ. این تعبیر برای طبل زدن بی صدای دیگری هم هست. طبل پاره گویای شکست و ناکامی است ولی گویای شکستی است که مستحق آن می باشید زیرا در کاری غلو می کنید و لاف می زنید و با شکست و ناکامی رو به رو می شوید .



تعبیر دیدن طشت در خواب
طشت زنی است نزدیک به بیننده خواب که جوابگوی نیازهای او می تواند باشد. او هم می تواند خادم باشد و هم خواهر یا خاله و عمه. به هر حال زنی است پر طاقت، پر ظرفیت و صبور که در واقع همه فن حریف است. کاردان است و از انجام هیچ خدمتی روی نمی گرداند و چهره ترش نمی کند. اگر در خواب ببینید طشتی دارید، چنین زنی در زندگی شما پیدا می شود یا هست و شما توجه و التفات ندارید. چنانچه ببینید طشتی پر دارید، همان طور که در مورد طبق گفته شد باید دید در طشت چه پر کرده اید یا مملو از چیست چون تعبیر نسبت به محتوای طشت فرق می کند. اگر پر از لباس چرک باشد غم و اندوه و کسالت می آورد و چنانچه از آب صاف و روشن انباشته باشد صفا و روشنی همراه دارد و اگر لبریز از آب صابون و کف باشد یا آبی کدر درون آن ببینید همچنان رخت چرک کدورت و دل تنگی و ملال است که آن زن همراه می آورد یا شما به او هدیه می کنید. اگر در خواب ببینید طشتی دارید و آن را دور می افکنید یا می بخشید و یا می فروشید چنان زنی را از زندگی خویش می رانید و این کار به سود شما نیست زیرا موهبتی را از دست می دهید و اگر ببینید طشتی دارید که قراضه است زنی است با همان خصوصیات لیکن بد خلق یا ضعیف و ناتوان که کارایی ندارد . چنانچه طشت سوراخ باشد زنی است که کارآیی داشته و از دست داده و سالم بوده و اکنون رنجور شده است.



تعبیر دیدن طلا در خواب
دیدن طلا در خواب برای مردان رنج و اندوه است و برای زنان نیکو است. اگر مردی در خواب ببیند که مقداری طلا یافته یا در جیب و کیف خویش دارد به مقدار حجمی آن طلا ( نه به ارزش آن ) مالش از بین می رود و زیان می بیند. نوشته اند اگر کسی در خواب ببیند طلا یافته و جسمی زرین پیدا کرده مجبور به پرداخت دیه می شود یا تاوان می دهد.نفایس الفنون تصریح می کند که اگر بیننده خواب ببیند طلا می ریزد دلیل آفت و هلاکاست و اگر ببیند طلا به امانت می دهد آن کس که امانت می گیرد به او خیانت می کند طلا شنیدن سخن مکروه است. مرحوم مجلسی نوشته اگر کسی سکه طلا به خواب ببیند که به او می دهند به ریاست می رسد و چنانچه ببیند گم کرده از بیماری شفا می یابد. ابن سیرین می گوید اگر کسی دید که زر می گدازد بر زبان مردم می افتد اگر ببیند که طلا به خانه می برد مال می یابد و ثروتمند می شود. اگر ببیند طلا می خورد مال خویش را هزینه می کند یا هدر می دهد. هر جنسی و جسمی که از طلا ساخته شده باشد برای مردان خوب نیست و در خواب زنان نیکو است. اگر کسی در خواب زرگری ببیند با مردی دروغ گو و لاف زن بر خورد می کند.


تعبیر دیدن طلاق در خواب
از امام صادق علیه السلام نقل می کنند که اگر ببینید زن خویش را طلاق داده اید کاری می کنید که از کرده خود پشیمان و نادم می شوید. معبران دیگر نیز با اندکی اختلاف همین عقیده را دارند. اما نود درصد کسانی که همسر خویش را طلاق می دهند یا ازدواج هایی که به متارکه و جدایی می انجامد همراه با ندامت و ملامت و پشیمانی و سرزنش است و به همین علت است که غالبا رجوع اتفاق می افتد و زوجین با ابراز پشیمانی به سوی یکدیگر باز می گردند به خصوص اگر صاحب فرزند یا فرزندانی باشند. زمینه تعبیر فوق و اطلاق ندامت به امر طلاق در خواب نیز همین است. چنانچه در خواب ببینید که همسری دارید و او را طلاق داده اید کاری می کنید که از انجام آن خشنود نمی شوید . شما را ملامت می کنند ولی اگر در خواب ببینید که همسر خود را می خواهید طلاق بدهید غصه و اندوهی دارید که تلاش می کنید از رنج آن برهید. اگر ببینید که دیگری همسر خود را طلاق داده تعبیر عینا همین است که گفتیم. باز هم شما غم و اندوهی دارید که می کوشید از عذابش آسوده گردید و مشاهده متارکه دیگران واکنش نوعی حسرت خوردن است که دیگری از انقیاد رهید و راحت شد و من هنوز در بستر غم و رنج هستم.



تعبیر دیدن طلبکار در خواب
طلبکار در خواب یا حریف است یا رقیب، یا خصم و دشمن. اگر واقعا بدهکار باشید و در خواب طلبکار خود یا هر طلبکار بیگانه یا هرکسی که به اسم طلبکار ببینید تعبیر ندارد چرا که دنباله اندیشه های شماست و خوابتان واکنش تشویشی است که در زمینه بدهی خویش دارید. اما اگر واقعا بدهکار نباشید و در خواب ببینید کسی به نام طلبکار به شما مراجعه کرده، یا حریف است یا رقیب و یا دشمن که تفاوت و شدت و ضعف نسبت به وضع و موقعیت خودتان که بیننده رویا هستید فرق می کند. تشخیص این که طلبکار کدام یک از این سه می تواند باشد با خود بیننده خواب است ولی به هر حال از این سه حال خارج نیست. چانچه در خواب ببینید طلبکاری دارید که از او مخفی می شوید و می گریزید رقیب یا دشمنی دیده به شما دارد و خطری از جانب او تهدیدتان می کند که البته این خطر مرگبار نیست. بزرگ نیست. اگر دیدید طلبکاری شما را ملاقات کرد و مطالبه ای نموده و سر و صدا راه انداخت با کسی که یکدیگر را دوست ندارید برخوردی خشن خواهید داشت. اگر دیدید خودتان از کسی طلب دارید و به دنبالش می گردید نسبت به شخصی دین اخلاقی دارید یا تکلیفی به عهده شماست که انجام نداده اید و خودتان هم می دانید لیکن در ذاکره خویش گم کرده اید .



تعبیر دیدن طلق در خواب
طلق در خواب، قلب واقعیت است. انکار حقایقی است که گاه به روشنی شیشه و شکنندگی بلور هستند. چنانچه در خواب ببینید طلق دارید موردی پیش می آید که آگاهانه ریا می کنید و حقیقتی را وارونه نشان می دهید یا امری بدیهی را منکر می شوید که طبعا برای شما جز ندامت و پشیمانی از جهت خودتان و ملامت از جهت دیگران نتیجه ای نمی آورد. چنانچه ببینید دیگری طلق دارد و وجود آن طلق به نحوی با شما رابطه پیدا می کند او قلب واقعیت می کند و زیانش متوجه شما که بیننده خواب هستید می شود. ضمنا چون طلق یک ماده کافی نسوز هم هست بر یک دندگی و لجاجت و سرسختی جاهلانه نیز دلالت دارد. اگر ببینید که پنجره شعله افروز بخاری یا چراغی را با طلق می پوشانید در آینده منع خیر می کنید. عملی مرتکب می شوید که عامدا مانع رسیدن خیر و فایده یکی به دیگری می شوید. اگر ببینید طلق از معدن بر می دارید و از لای سنگ های کوه استخراج می نمایید کاری عبث و بیهوده انجام می دهید که وقت و نیرو و پول شما را هدر می دهد و هیچ سودی عایدتان نمی کند. طلق رنگی این تعابیر را تشدید می کند.



تعبیر دیدن طناب در خواب
طناب در خواب کاری است که می کنید، رشته ای است که در دست دارید و پیوندی است که شما را به دیگر افراد جامعه ارتباط می دهد. اگر در خواب ببینید که مثلا به خواهش همسرتان طنابی در حیاط خانه می بندید که رخت های شسته را روی آن بگسترانند بین شما و همسرتان و سایر افراد خانواده پیوندی استوار می شود که به اندازه استحکام آن طناب محکم است و به اندازه طول آن طناب طولانی. البته این طول و استحکام نسبی است نه میزانی که با وجب اندازه گیری شود. اگر دیدید طنابی هست و شما را به آن آویخته اند و از زمین پای شما بلند می شود شان و مقام و مرتبه شما بالا می رود و ارتقا می یابید ، محبوب می شوید. غالبا کسانی که طناب در خواب می بینند در همین دو زمینه است. یا گستردن لباس یا دار زدن که اغلب متوحش می گردند ولی دار زدن جای تشویش ندارد. حال اگر در همان حال دیدید که طناب دار پاره شد و شما افتادید و سقوط کردید خوب نیست چون نشانه تنزل شان است و سقوط اجتماعی. مسئله مرگ با دار در این نوع خواب ها مطرح نمی شود بلکه برخاستن و فرود آمدن محور قرار می گیرد چه روح ما برای نشان دادن فراز و فرود وسیله ای می جوید و دار را برمی گزیند. اگر از طناب پایین بیایید باز تنزل شان است. اگر ببینید که دست های شما را با طناب بسته اند کاری پیش می آید که نمی توانید انجام دهید و در واقع وا می مانید و اگر طناب به پای شما بسته بود به جایی باید بروید که نمی توانید. اگر دیدید طنابی به گردن شما بسته اند و سر طرف دیگر طناب افتاده به زمین یا دیده نمی شود دینی به گردن شما هست که ادا نکرده اید. اگر دیدید طناب بلندی هست و شما آن را گسیخته و پاره کردید عهد شکنی می کنید و اگر طناب متعلق به کسی باشد رابطه خود را با او می برید و قطع می نمایید. اگر دیدید طناب می بافید پیمان می بندید یا نذر می کنید.



تعبیر دیدن طوطی در خواب
طوطی در خواب های ما شخصی است وراج، پر حرف، مکرر گو و در عین حال بدیع و ظریف وسرگرم کننده چنین شخصی اگر دارای حسن نیت باشد می تواند انسان را خوش دل و شاد نگه دارد و اگرطینتی ناپاک داشته باشد فتنه انگیز و مزاحم وخطر آفرین می شود. معبران کهن نوشته اندطوطی غلام وفرزند غلام است و چنانچه ببینید که طوطی ازدست شما گریخت فرزند غلام شما می گریزد یا فرزند خودتان به سفر می رود. اگر در خواب ببینید که طوطی خوش رنگ و سخن گوئی در قفس دارید یا مصاحبی سرگرم کننده می یابید یا خوتان در شرایطی قرار می گیرید که جرات ابراز عقیده پیدا نمی کنید و مجبور می شوید آن چه رئیس شما یا آمر و فرمانده شما می گوید تایید و تکرار کنید. اگر چه خلاف میل شما و مخالف عقل سلیم باشد.اگر در خواب ببینید که کسی طوطی برای شما هدیه آورد مهمانی برای شما می رسد که با توصیفی که در آغاز کردم هم می تواند عزیز و گرامی باشد و هم مزاحم و رنج افزا. اگر خودتان به کسی طوطی بدهید دو حال دارد. اگر آن طوطی را دوست داشته باشید به گیرنده طوطی آزار می رسانید و او را ملول می کنید و می رنجانید ولی اگر آن طوطی را دوست نداشته باشید به او محبت می کنید و خدمتی در حق او انجام می دهید.گرفتن طوطی به عنوان هدیه نشان دریافت سوغاتی راه دور است. چنانچه ببینید کسی یک طوطی به شما هدیه داد سوغاتی دریافت می کنید که از دیار دور فرستاده شده و برای شما هم تعجب و حیرت می آوردو هم شادی. روی هم رفته دیدن طوطی در خواب بد نیست و هر چه خوش نقش و نگار تر باشد بهتر است.تعبیر دیدن طوق در خواب
در زمان ما طوق وغل به صور شناخته شده قدیمی متداول و موجود نیست طوق هم می تواند گردن بند باشد و هم النگو. اعراب از نوعی طوق استفاده می کنند که به مچ پا می آویزند و آن را خلخال می نامند. داشتن خلخال در خواب نشانه آن است که دارنده آن مجبور می شود جائی که دوست ندارد بماند و به زبان دیگر مجبور به اقامت می شود که هم از اقامت اجباری ناخشنود می شود و هم محلی را که باید در آن جا بماند دوست نمی دارد.دختر زیبائی در خواب دید که خلخال سنگینی از طلا به پای دارد که به وقت راه رفتن حلقه های زرین روی هم می خورند و صدا ایجاد می کنند و او سنگینی آن همه طلا را احساس می نماید. تعبیر خواب او همان است که در بالا گفته شد . آن دختر زیبا چند ماه بعد با مردی ازدواج کرد که سی و هشت سال از خودش بزرگتر بود و همراه شوهرش به شهری در حاشیه کویر مرکزی رفت. دختر نمی خواست به همسری او در آید ولی مرد ثروتمند با پول هم دختر را راضی کرد و هم پدر و مادر و برادران دختر را خرید. به هر حال مرد همسرش را برد به شهری در حاشیه کویر مرکزی کشور که حشرات گزنده و مارهای خطرناک سمی بسیار داشت. دختر در نامه های خود می نوشت (شب ها مجبورم روی تختخواب درون پشه بند بخوابم در حالی که پایه های تختخواب را از بیم مار و رطیل و عقرب در آب قرار می دهند) ملاحظه کنید تعبیر باخواب چقدر تطبیق داشت چرا که دختر هم از زندگی با آن مرد ناراضی بود و هم از اقامت در آن شهر که هر دو ارتباط داشت به پا و طوق که دایره ای مسدود بود.تعبیر داشتن طوق پا یا خلخال همان است که گفته شد ولی النگو تعهد است. چنانچه در خواب ببینید النگوئی به دست دارید یا النگوهائی به دست شما وجود دارد نسبت به کسی یا چیزی تعهد می پذیرید یا دین دارید که ادا نکرده اید یا اخلاقا مدیون هستید. دیدن النگو در خواب برای مردان خوب نیست و تعبیری که گفته شد برای زنان صادق است. داشتن گردن بند انقیاد و اطاعت را می رساند و چنانچه زنی ببیند که گردن بندی از طلا به گردن دارد مجبور به اطاعت از کسی می شود که آن گردن بند را به او هدیه داده.اگر از آهن باشد تعبیر شدید تر است و تالم و تکدر بیشتری به وجود می آود.



تعبیر دیدن طیاره در خواب
لطفا به حرف ـ ه ـ کلمه هواپیما نگاه کنید .
  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.